Πως δημιουργώ λογαριασμό;
Μπορείτε να παραγγείλετε ηλεκτρονικά από τη σελίδα μας ή τηλεφωνικά καλώντας μας στο 2399020511 Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00.
Η δημιουργία λογαριασμού γίνεται ως εξής:
α) Επιλέγετε το πεδίο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
β) Στη νέα σελίδα που ανοίγει συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στη φόρμα Εγγραφή
γ) Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας επιλέγετε το κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
δ) Αφού καταχωρήσετε τα στοιχεία σας θα λάβετε ένα e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει με το οποίο θα πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.
ε) Με την δημιουργία λογαριασμού γίνεσαι μέλος του www.bizzaroshop.gr και αποκτάς πρόσβαση στα ειδικά προνόμια, στις ειδικές τιμές και στις προσφορές της εταιρείας.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
Μπορείς να παραγγείλεις στο sales@bizzaroshop.gr και χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Απλά ως επισκέπτης.
Πως κάνω παραγγελία;
α) Επιλέξτε το προϊόν που επιθυμείτε στα διαθέσιμα χρώματα και μεγέθη.
β) Επιλέγετε το πεδίο ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ.
γ) Αν δεν επιθυμείτε να προσθέσετε κάποιο επιπλέον προϊόν στις αγορές σας επιλέγετε το πεδίο ΚΑΛΑΘΙ στην επάνω δεξιά πλευρά της σελίδας.
δ) Στη συνέχεια επιλέγετε το μπλε πεδίο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ.
ε) Στη νέα σελίδα που ανοίγει, συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και επιλέγετε το πεδίο ΕΠΟΜΕΝΟ.
στ) Στην νέα σελίδα επιλέγετε έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής και επιλέγετε το πεδίο ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
ζ) Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της υποβολής θα ανοίξει μια νέα σελίδα με τα στοιχεία της παραγγελία σας, η οποία θα αποσταλεί και με νέο e-mail στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;
Η πληρωμή των προϊόντων σας μπορεί να γίνει με δύο τρόπους :
α) Πληρωμή κατά την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (μέθοδος αντικαταβολής).
Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοση της, στο χώρο σας. Η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει για όλες τις πόλεις εντός Ελληνικής επικράτειας.
β) Χρέωση σε πιστωτική ή prepaid κάρτα (αποδεκτές κάρτες: Visa , Mastercard , Maestro & prepaid cards).
Η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας πραγματοποιείται από την Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιώντας τεχνολογία κρυπτογράφησης ssl, εξασφαλίζοντας έτσι την απόλυτη ασφάλεια της συναλλαγής σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της GRUPPO BIZZARO AE. Η χρέωση πραγματοποιείται κατά την τιμολόγηση της παραγγελίας σας. Για πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας η GRUPPO BIZZARO AE δέχεται τις ακόλουθες κάρτες - Visa , Mastercard , Maestro & prepaid cards. Για το ποσό της παραγγελίας άνω των 150 ευρώ υποστηρίζουμε έως 6 άτοκες δόσεις.
Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;
Το κόστος μεταφορικών ανέρχεται στα 5€ (ΕΛΤΑ). Για παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί με τρόπο πληρωμής κάρτα ή κατάθεση τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής ή επιστροφή χρημάτων τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη (θα σας στείλουμε και πίνακα με τις χρεώσεις).
Για αποστολές προς Κύπρο η αποστολή γίνεται με την μεταφορική Γενική Ταχυσδρομική. Το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον παραλήπτη και ανέρχεται στα 20€. Για παραγγελίες άνω των 200 ευρώ τα μεταφορικά είναι Δωρεάν.
Που μπορώ να απευθυνθώ σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους :
α) Μέσω τηλεφώνου στο 23990 20511 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00)
β) Μέσω email στο sales@bizzaroshop.gr
Ο Φ.Π.Α συμπεριλαμβάνετε στην τιμή;
Ο Φ.Π.Α των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.
Με ποιές μεταφορικές εταιρείες συνεργάζεστε;
Η GRUPPO BIZZARO συνεργάζεται με τη Γενική Ταχυδρομική και τα ΕΛΤΑ.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίηση της. Επίσης θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα από την μεταφορική με τις λεπτομέρειες παράδοσης του δέματός σας.
Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους :
α) Μέσω τηλεφώνου στο 23990 20511 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 ).
β) Μέσω email στο sales@bizzaroshop.gr.
Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατα την παράδοση της παραγγελίας;
Αν η παραγγελία σας φτάσει στον προορισμό της και απουσιάζετε, η θα μεταφορική θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, ώστε να σας παραδώσει την παραγγελία σας.
Σε ανεπιτυχή παράδοση η μεταφορική ενημερώνει την GRUPPO BIZZARO και τότε σας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail για την παραγγελία σας. Αν και σε αυτή τη περίπτωση δεν πραγματοποιηθεί η παράδοση της παραγγελίας σας τότε επιστρέφεται πίσω στην εταιρεία.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ).